Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Միջազգային ավիացիան խուճապի մեջ է

Միջազգային ավիացիան խուճապի մեջ է
17.12.2012 | 19:00

Միջազգային ավիափոխադրողները լուրջ ֆինանսական խնդրի առջև են կանգնել և SOS են բացականչում։ Որոշ լուրերի համաձայն, լեհական խոշոր «Լոտ» ավիաընկերության պարտքը կազմում է 800 մլն-ից մինչև 1,5 մլրդ զլոտի կամ 0,2-0,36 մլրդ եվրո։ AEX.RU գործակալությունը, հիմնվելով «Բիզնես ՏԱՍՍ»-ի տեղեկատվության վրա, հայտնում է, որ լեհական ավիաընկերությունը, որպեսզի խուսափի ճգնաժամային աղետից, դիմել է պետությանը` օգնություն խնդրելով 400 մլն զլոտի, որը կազմում է 100 մլն եվրո։ Սակայն հայտնի է դարձել, որ պահանջվող գումարը շատ ավելի մեծ է և հաստատում է վերը նշված գումարի չափը։ Լեհաստանի պետական գույքի նախարարությունը պաշտոնապես հայտնել է. «Ընկերությունը դիմաել է 400 մլն զլոտի օգնության խնդրանքով, սակայն իրականում պահանջվում է 800-1,5 մլրդ զլոտի։ Նախարարության հետ համատեղ ընկերությունը պատրաստվում է վերակառուցման»։ Միևնույն ժամանակ AEX.RU-ն փոխանցում է, որ գերատեսչությունում կարծում են, որ «Եվրոպայով մեկ ավիափոխադրողները հայտնվել են ծայրահեղ բարդ իրավիճակում, և անհրաժեշտ է ձեռնարկել արագ միջոցներ»։ Այն, որ միջազգային ավիափոխադրողների շուկայում ֆինանսական խնդիրները շատ մեծ են և լուրջ, փաստում են նաև այն, որ վերջերս սնանկացավ ռուսական «Կուբան» ավիաընկերությունը։ Սնանկացման եզրին է նաև ուկրաինական «Աերսվիտ» ընկերությունը։ Այլ կերպ ասած, համաշխարհային ֆինանսական ճգնաժամը, որը 4 տարի է` ամուր հաստատել է իր դիրքերն աշխարհով մեկ, հարվածել է ավիացիոն ոլորտին։ Ինչպես կզարգանան հետագա գործընթացները, դժվար է պատկերացնել։ Ինչ վերաբերում է լեհական «Լոտ» ընկերությանը, ապա առաջարկված վերակառուցումը ենթադրում է, որ ավիաընկերությունը պետք է իրականացնի մի քանի պայման` առաջադրված պետության կողմից։ Մասնավորապես, 30 %-ով, այսինքն` 600 մլն զլոտով կամ 150 մլն եվրոյով կրճատի իր ծախսերը։ Սա նշանակում է, որ ավիաընկերությունում սպասվում է կադրերի կրճատում։ Բնականաբար, այս խնդիրը սահուն չի կարող անցնել։ Բոլոր դեպքերում, ավիացիային մոտ կանգնած փորձագետների և ընկերության աշխատակիցների գնահատմամբ` աշխատողների կրճատման խնդիրը չի լուծվի։


Զարուհի ԹԵՐԶՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2678

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ